معنى الحب 23
اهلا باحباب واصدقاء محمد مجدى واهلا وسهلا بزائر الكريم ارجو تشريفك وانضمامك مع اسرتنا الغالية واتمنى اسعد الاوقات والاستمتاع
معنى الحب 23
اهلا باحباب واصدقاء محمد مجدى واهلا وسهلا بزائر الكريم ارجو تشريفك وانضمامك مع اسرتنا الغالية واتمنى اسعد الاوقات والاستمتاع
معنى الحب 23
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معنى الحب 23

اهلا وسهلا بالزائر الكريم اهلا بك في منتداك معني الحب كل ما تبحث عنة ستجدة وكل ما تريد ان تعرفة ستجدة مرحبا بك فى بيتك عيش ياصحبى اخى اسمح لى ان احييك وارحب بك فكم يسرنا ويسعدنا انضمامك لعئا ئلتنا المتوضعة التى لطا لما ضمها منتدانا الغالى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قصة حب غير رقيقة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
soso
عضو نشيط
عضو نشيط

الجنس الجنس : انثى عدد المساهمات : 6

قصة حب غير  رقيقة Empty
مُساهمةموضوع: قصة حب غير رقيقة   قصة حب غير  رقيقة I_icon_minitimeالجمعة مايو 28, 2010 4:48 am

قصة حب غير  رقيقة Icon_rendeer الحب شئ غريب بس جميل بس الجرح اصعب لما تحب انسان وتكون فاكر انو بيحبك وفى اخر لحظة انتا بتكون بتتمنى فيها يكون معاك بتلاقى كل شئ ضاع
انا حبيت انسان من كل قلبى وهبتو عمرى وكنت نفسى اسعدو كنت بحسب انو بيحبنى مكنتش اعرف انو عايز منى حاجة يروى عطش غريزتو لكن ملوش دعوة باحساسى ولا مشعرى وانا كنت ساذجة كنت بحسب انو طبعو كدة فى يوم طلب منى نخرج مع بعض وقالى انى وحشاة جدآآآآ ومشتاق انو يكون معاية انا صدقتو وقولت لية خلاص يوم الخميس هنخرج مع بعض ويوم الخميس كان مرتب كل شى
واتمشينا على البحر شوية وقالى تعالى اوريكى الشقة ال هنتجوز فيها شقة كويسة لقيتها بعد تعب انا بسراحة فرحت
فرحت اوى وما بصيتش لشئ تانى
ولا افتكرت انو عايز حاجة منى انا كنت فاكرة انو بيخاف عليا زى ما بخاف علية وممكن اكتر
روحت معاة بطيب خاطر وحسن نية
واول ما قربنا من الشقة كانت معملتة معاية فيها شى غريب
كلامو اتغير وراح يتكلم فى كلام
مايل للجنس انا بردو مختش فى بالى وقولت كلام عادى
لما طلعت اتفرج على الشقة ابتدا بتتريج ايدو تلمسنى
وحطها على كتفو
انا اول ما ابصلو يقولى خلاص مالك
ولقيت الانسان ال كنت بثق فية اتحول لوحش
وعايز ينهش لحمى قاومت وعرفت اخرج ومقدرش يلمسنى بعد ما روحت ابتديت دموعى تنزل غصب عنى
كنت مش متوقعة الخص ال حبيتو ووهبت لى عمرى وقلبى وكنت بثق فيى على نفسى ومسلمة لية يكون عايز منى كدة ومخافش على مشعرى ولا عليا وفضلت اضحك على حالى
وقولت انا ساذجة المفرود كنت فهمت عرفت سعتها ان الحب شئ غريب بس تعرفو انا لسة بحبو وعلى قد حبى لية على قد كا بكرهو
https://mohamed44.all-up.com
احساس برئ
اعصاء على وشك الترقية
اعصاء على وشك الترقية

الجنس الجنس : ذكر عدد المساهمات : 7
المزاج المزاج : تمام

بطاقة الشخصية
زيزو: 20
محمد مجدى: 10

قصة حب غير  رقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة حب غير رقيقة   قصة حب غير  رقيقة I_icon_minitimeالجمعة مايو 28, 2010 5:01 am

شئ صعب انك تحسي ان الانسان اللي وهبتي ليه قلبك وحياتك يكون انسان ميستهلش حتي نفكر فيه
لكن اكيد النصيب ليه رائ تاني اتمني ليكي السعاده وتقدم دايما

قصة حب غير رقيقة
صفحة 1 من اصل 1